Monday, 21 May 2012

Perginya Tiada Kembali Lagi .

Assalamualaikum .
Hai semua . Bersua lagik kita .
Maseh panjang umur lagik untuk menulis dan mengarang .
Kali ini tittle belog aku perginya tiada kembali lagi .
Ye lah , aku baru aje kehilangan seorang sahabat yang pernah berjuang untuk aku .
Aku sedih sangat sebab selepas aje kami habes dari jadi pelajar di sekolah .
Aku tak ade jumpa dan bersua muka dengan Arwah .
Arwah seorang yang baek , arwah seorang yabg periang .
Tapi terkadang dia kuat merajuk jugak .
Kalau diingat , selepas habes sekolah dia pernah ajak hang out .
Tapi mase tu aku busy sangat sebab sebok dengan form 6 , PLKN dan sebagainya .
Arwah merajuk dan dia terus menghilang diri .
Aku menyesal sangat sebab tak pernah cube nak carek arwah .
Aku cube untuk mencari tapi aku gagal .
Aku pun terus senyap temasuk dengan rakan rakan lain .
Arwah memang ade saket , tapi arwah tak pernah untuk beritahu .
Arwah simpan penyakit tu senyap senyap .
Pade 13.05.2012 , arwah telah tinggalkan kami semua .
Dengan pelbagai kenangan .
Aku lagi rase serba salah bile ibu arwah beritahu sisa hidup arwah selepas habes sekolah .
Arwah saket teruk .
Dan aku tak pernah ambil tahu benda tu semua .
Aku adalah orang yang bolee rapat dengan arwah .
Banyak kenangan aku dengan arwah .
Kalau diberi peluang aku ingin berjumpa dengan arwah 
dan aku ingin katekan yang aku RINDUKAN dia .
Pade hari terakhir pun aku tak sempat untuk berjumpa arwah .
Kerana pade ketika itu aku berada di Kota Tinggi .
Terasa nak balek tapi tak boleh .
Ape pun aku nak cakap kat kau aku rindukan kau 
Nur Diana Binti Haron .
Semoga rohnya dicucuri dan ditempatkan dikalangan orang beriman . Amin ~
Kami semua akan sentiasa merindui kau .


'Nana , aku simpan lagi gamba yang kau pernah bagi kat aku dan 
aku tahu kau simpan lagi gamba aku jugak . Nie aje lah kenangan yang kau bagi kat aku , dan aku akan simpan seelok eloknya , aku rindu sangat kat kau Nana , semoga kau tenang di sane :('



No comments:

Post a Comment