Tuesday, 22 May 2012

Big Bang - Fantastic Baby

Assalamualaikum . Hai kawan kawan .
Hari ini aku nak update sikit aje . Nak cakap lah .
Aku baru aje kemaskini blog aku dengan warna warna baru . 
Bosan dengan yang lame . Nie semua pengaruh si Fatin lah . 
Dia update blog dengan wallpaper baru , background dia warna kuning .
Hah , bapak pening . hahahaha :D
Nie lagi satu lagu yang aku tengah menggila .
Lagu Fantastic Baby by Big Bang . haaa .
Na na na na naaa , wow fantastic baby . Dance I wanna Dance Danceeeee fantastic baby .
Boom Shakalaka Boom Shakalaka Boom Shakalaka
Ingat Big Bang teringat pulak dekat seorang hamba Allah nie , Akhiruddin name dia .
Sebab dia pernah panggil aku dengan name Big Bang , dia cakap aku dah macam ahli kumpulan tu .
Ape lah yang kau mengarutkan Akhir . hahaha .
Dah lah , memang sikit pun aku nak update hari nie . Heee .

P/S : Ade kucing name Niki comel sangat , haaa abah nak kucing macam tu jugak .
Kalau bolee aku modifide kucing aku macam Niki akan ku lakukan . Tapi kalau kucing macam Niki tu mahal woo . 5K pun ade . 

No comments:

Post a Comment