Sunday, 22 April 2012

Tak Terduga (RXZ) ツツ

../(,")\♥ ♥(".)
.../♥\. = ./█\.
.._| |_ .._| |_ ★

Assalamualaikum . hekhokhekhok -..-
heee , jangan kedap sangat lah kepale hotak uhh .
Bukak bukak sedikit , kasik angen masuk .
Kang tak pasal ade yang jammed sebabnya FINAL . Hmmm !
Haihh , Farra sempat lagik kau update belogg kau kan .
Esok nak Final dah , kau pulak pakai bantai meng'update' ntah pape cerita .
Haiyyaa , memang esok soalan final keluar macam nie agaknya ...


'Siapakah stalker anda didalam belogg ?
'Siapakah sering menjengah dan membace segala entry anda?'

Cerita dia memang senanglah aku nak menjawab .
Tak payah bace ape ape pun aku boleh nak berjawab , hanya gune tangan kanan aku untuk menulis .
heee 
Si Dia terima kaseh tau atas sebab ... heee
Sebabnya cerita pasal semalam (sabtu) .
Dari Seremban nak balek PD aku naek moto weyhh . Huhu
Bukan sebarang moto , aku naek moto RXZ . Gile punya gile pung .
Seumur hidup aku tak pernah naek RXZ sekali kau boleh pulak aku naek kuda tu .
Tu pun disebabkan Si Dia . Haaa .
Si Dia tu pun nak lepak dengan aku sampai sanggup menghantar aku balek ke PD .
Laju tak laju pulak dia bawak kan , macam nak terbang aku kat atas moto . 
Dengan helmet , Ya Allah terpelanting terpelanting kat kepala sebab longgar naa .
Dah sampai PD Si Dia dan aku lepak kat Mc'D Waterfront . hee
Si Dia pernah janji nak belanje aku Mc'D , haha akhernya :)
Dia merealisasikan impiannya itu . Lepak kemain lame hah kat Mc'D uhh .
Ntah pape ntah kitorang berbual , sampai satu saat uhh boleh boleh cerita pasal 
meminang lah , kawen lah , anak lah , nama anak lah , kereta lah , macam macam lah .
Happy sangat lepak dengan Si Dia . Ketawa aku tengok muka dia uhh . 
Kemain buat muka lagi kan semalam . 
Ape kalau anak lelaki letak name 'Boroi' dan kalau anak perempuan pulak 'Gemok' .
Hah , bagus sangat lah tu . Tah apew lah yang mengarutnya .
Dah tu , saye pulak pergi meminang awak , abah saye sarungkan cincin kat awak lah , ape lah .
Bongok bongok betul semalam . 
Tetiba semalam Si Dia boleh menjerit mase tengok bola kat Mc'D .
Malu gile bhai , rase nak sumbat aje bekas kentang dalam mulut dia weyhh 


╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱
╱╱┏╮╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱
╱╱┃┃╱╱╱┳╱┓┳╭┫┳┓╱
▉━╯┗━╮╱┃╱┃┣┻╮┣╱╱
▉┈┈┈┈┃╱┻┛┛┻╱┻┻┛╱
▉╮┈┈┈┃╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱
╱╰━━━╯╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱

Dan lepas tu Si Dia hanta aku kat rumah , heee . 
Sebab dah penat mencarut ntah ape ape kan . Penat jugak tengok muke aku yang comel .
Wakakaka , awak yang cakap kan , sampai geram nak cubet cubet . lalalalal

◕ ‿ ◕ Kepada Si Dia ◕ ‿ ◕ 
Anyway , thanks tau semalam , spend time even dalam beberapa jam kan .
Tu pun kite tak rancang dari awal , semua berlaku secara kebetulan .
Lepas nie susah dah kite nak jumpa .
Insyaallah , ade mase kite lepak okay , lepas saye final ke ape .

.♥ ღ ♥__________.♥ ღ ♥
__.♥______♥__♥_____.♥
__.♥____ღHAPPYღ____♥
___.♥.THANKSGIVING.♥
_____♥__(^_^)____♥
_______♥_______♥
_________.ღ ♥ ღ



P/S : Semalam awak ade tanye saye kan saye sayang awak tak ? Saye pulak tuju kat awak , awak sayang saye tak . Teeettttt ~~ Jawapan , nanty awak beritahu saye saye beritahu awak . Fair kan . heee


No comments:

Post a Comment