Friday, 24 February 2012

Suatu Ketika Dulu di Semester 2 : Atasinchi :)

Assalamualaikum .
Hey , hey , hey . Yaw , yaw .
Terpikir pulak aku kat belogg aku nie . Ew , ew .
Kali nie aku update sebab ade cerita yang aku nak cerita .
Lantak lah kalau kau orang nak bace ke tak . Ade aku kesah !
Okay , okay . Kali nie aku nak bercerita pasal seseorang .
Haha , aku kenal dy mase aku belajar kat Poli PD . Mase aku Semester 2 .
Aku kenal dy jugak sebab aku lepak dekat polimall . Dy senior aku .
Dy kenal aku dengan perangai aku yang pelik . bhahaha
Kenape pelik ? Sebab mase tu aku berjoget atasinchi kat meja makan .
Kebetulan ade atasinchi lalu , bhahahaha !
Semua tu salah kedai makan uhh sebab bukak atasinchi . Boikot boikot . :)
Haha atas sebab aku buat bende joget joget uhh buat dy gelak kat meja makan uhh 
sambil tahan hingus yang nak meleleyh . 'Eeeewww , selebet lah you !'
Lepas tu dy mintak nombor aku dari member dy yang kawan dengan member aku .
Adui , rumit aku nak cakap carta aliran nya . Tapi , lantak kau orang lah nak pahamkan .
Lepas dah mintak , kami pun text text . Mesej mesej .
Tak same kea text dengan mesej ?
Lantak lah . Yang penting suke aku , belogg aku , cerita aku .
Dah tu , kitorang selalu jugak lepak same same kat polimall uhh . 
Agak ade pasar hari rabu uhh , mesti pegy ngeteyh kejap . 5minit pun tak ape .
Yang aku geram pasal dy nie , dy kat dalam Poli mesti tak pernah terserempak atau nampak .
Pelik aku . Dan akhirnya , aku dapat detect kenape aku tak selalu nampak dy .
Sebab dy uhh Raja MC dan malas nak pegy kelas , lagy lagy kelas pagy . Haram !
Pernah sekali dua aku nampak dy . Haha macam nampak hantu dy lari ngelak . 
Kelakar lah you .
Lagi satu perangai dy , kalau karok dengan aku tak pernah nak nyanyi . 
Kenape you cover macho ape ? Haishhh
Dah tu , kalau aku pegy pantai Poli mesti aku ajak dy lepak . Mule mule tu malu jugak .
Tapi lelame aku rase selesa jugak lah , sebab aku suke kacau dan tumbuk tumbuk dy . haha 
'saket ea badan you . Sory sory . ngeeeee ~'
Kalau dy lepak selalu sangat dengan serba pink
Baju pink , topi pink , jam pink . Naseb baek seluar tak pink . 
Kalau tak padan lah pasangan untuk sutun ;)

Tapi semenjak dy LI , kitorang dah jarang contact . 
Ye lah may be dy busy dengan keje dy dan aku pulak bz dengan kelas dan assignment assignment aku yang berkilo kilo uhh .
Atau mungkin semenjak dah berpasangan kan . Hew hew , so sweet . Congrats !
Baru baru nie , time cuti nie aku teringat kat dy pulak . ahaaa . 
Tak lame teringat boleh pulak dy contact .
Wah , connection sampai lah kat dy . Macam bluetooth pulak . Heee
Dah tu bile dah contact , dy bercerita rindu jugak kat aku . 
Awas , nanty makwe you marah .
Aku rindu nak dengar gelak kartun dy uhh . 
Dy pulak lepas uhh tanye pasal perasaan aku kat dy .
Dy berterus terang yang dy pernah ade perasaan kat aku . 
Haha sebab uhh ade timbul perasaan rindu .
Dy cakap , mase dulu nak terus terang , cakap , dy segan kalau dy Syok Sendiri (SS) , 
dy takut aku bagi respon yang negatif . 
Jadi dy pendam lah sampai sekarang . 
Tak sangke woo dy minat dan ade perasaan kat aku . 
Eisshhh , seram + takut lah weyhh . 
Tapi kite kawan aje boroy tau . tak boleh lebih lebih .
You jangan maen gile dengan i boroy , makwe you tu ingat sikit . heee
Tapi ape ape pun aku selutt kau dy sebab dy berani nak terus terang . Even dah lame .
Mule mule kami panggil name Fara dan Hafiz (bukan adek aku) .
Tapi akhirnya dy mule berani panggil aku Mok dan aku panggil dy dengan name Boroy
Sungguh tak senonoh dan hahaha padan muke you !

'Untuk you boroy , i tau you akan stalk belogg i sebab you tak dapat stalk i dari Facebook or mane mane laman sosial . Maklum lah , you tak berani kan dengan i . You pun block i kat facebokk . Kelakar lah you maen block block pulak macam bebudak dan  , ape pun kite tetapp kawan tau . Kalau i sampai Seremban i carik you okay kat Wanija , Senawang
( bajet tau aje ) . Hahaha i cakap i maksudkan tau . So you standby aje , kalau i sampai jangan mengelak pulak macam kat Poli . hahaha'

Dan sekarang aku ingin mempersembahkan dan mempertontonkan pade kalian siapakah gerangan yang bernama Hafiz or Boroy or real name . . .

Mohammad Hafizzuddin 
(Khas untuk you pink i buat name you!)

l
l
l
l
l
v






Hahaha melihat dari gambar gambir yang dilampirkan . 
Memang jelas you are Pinky Man !
'You cakap kat makwe you , gambar tengah yang i edit uhh saje saje tau , bukan serius tau . You pun tau kan gambar uhh dah lame . bhahaha jangan jeles tau makwe boroy . heee ~'
haha yang lagy satu nie , 
you jangan terkejut tau kalau i upload . You jangan ingat i tak boleh stalk you
Kekeke silap uhh kalau you pkir macam tu . hahaha Kantoi lagi ;)


Hah , terkejot tak , terkejot tak . 
I dapat kat mane ? hehehe
Tengok orang lah ye , i lagi stalker yang paling terhebat daripada you
Accceeyyhhhh .
 haha okay . i tau you akan bace setiap entry yang i update . 
You pernah cakap tu i ingat .
Kalau you on9 mesti you akan bukak belogg i sebab 
dekat list Google Chroom you tu ade belogg i . haha
Selalu sangat bukak tengok i bercerita . Terukk !
Ape ape pun i doakan you bahagia dengan awek you tau . Jage dy baek baek . 
Jangan pakai buang .
Tak baek . Nanti ade karma yang akan menyusul kalau you buat macam uhh tau boroy .
Ape pun i tunggu janji you nak datang PD belanja i Mc'D kat Waterfront PD .
You tak tunaikan , i tumbuk , cubet you sampai lebam !
Berani lah you .
hahahaha gelak jahat sikit ;)
Rambut leper you tu buat i rindu . hahahaha 
( Gediks kau fara)


#Hari hari gaduh dengan dy  nieh . 
Rase nak lempang aje muke dy !
Damn it .

No comments:

Post a Comment