Saturday, 18 February 2012

Dia Satu Tak Ade Dua Tiga :D

Assalamualaikum !
Hey , kalian orang semua . Yang bukan alien or ape ape aje .
Huh , Line tenet aku tak ade masalah sekarang nie .
Boleh lah aku nak update belog aku nie hah .
Aku nak update pasal ade sorang Hamba Allah yang aku sayang nie .
Jangan nak jeles sangat lah kalau tak masuk . bhahaha 
Ape , kau orang ingat lelaki ape ?
Sorry lah . Aku tak ade nak update pasal lelaki kali nie . 
Aku nak update pasal PEREMPUAN lah .
Hehehe ~

Aku nak cerita sikit lah pasal dy nie . 
Dy baek , ramah tapi kalau dah serius memang tak dapat ape lah .
Dy aku dah kenal mase semester 1 lagik . 
Aku kenal dy time aku sampai kat Poli PD uhh .
Dy orang pertama yang aku bercakap cakap dan berbual bual . 
Dy orang pertama yang teman aku mengorak langkah dekat poli uhh .
Dy jugak orang pertama yang melihat aku dengan perkara perkara pelik .
Dy orang pertama berjalan dengan aku menyusuri jalan dalam poli tu .
Dy adelah roomate aku dan sekarang adalah roomate dan hosmate aku .
haha kau orang ade kea ? Tak ade kan . So diam sudah !
Name dy Nurul Rasyidah Bt Rasnol . Tapi au panggil dy Syidaa , Syewdot atau Cidot !
Nak kenal dy ? 
Carek lah Pacebook dy , Syidaa Tatum . Belog dy pulak bumblebeesugarplums.blogspot.com .
Dy asal dari Shah Alam tapi sekarang menetap kat Rom-Bau . hahaha Sory sory . REMBAU !
Nak tengok tak dy ?

Biodata Syidaa . . .
l
v
Nama : Nurul Rasyidah Bt Rasnol
Kad Metrik : 06DPR10F2074
Tarikh Lahir : 23 Januari 1992
Tempat Lahir : Hospital Universiti Kuala Lumpur
Asal : Shah Alam (Sekarang duduk kat Rembau , NS)
Cita-cita : Nak jadik photographer .
Hobi : Kacau orang dalam rumah (Hosmate yang lain)
Taken by Muhammad Amirul Bin Zakir 
(Muahahaha jangan marah aku ingat name Banban :)

Kekadang dengan dy aku bercerita , bergelak , nanges . 'Syidaa aku ade nanges ker ? Tak ade kan'
Kekadang jugak aku mengalah dengan dy sebab aku sayang dy . 
Kitorang roomate tapi gambar dia dengan aku boleh dikira pakai jari tangan dan kaki .
Tak banyak sangat lah . Tapi bile dah bergambar same memang tak hingat lah.
Aku malas nak tulis panjang panjang . Aku kasik gambar aje lah . hehe penat lah .
Nak rehat otak . kekekeke ^.^



Insident nie aku tak boleh lupe . 
Aksi tarek tarek bag sampai senior tengok kita.
Femes weyhhh !


Nie semua hosmate aku .



Hah , yang tuffy tuh roomate aku yang baru .
Sebab ape baru
Sebab dy hosmate aku .



Muahahaha , suka kacau kau syidaa .
Nak amek gambar sorang sorang kan .


Pheeeeewwittt ! 
Cun lah orang tuh .
Comel nya yang pakai topi tu . hahahaha


Itu aje yang aku nak share .
Kepada Nurul Rasyidah Bt Rasnol . Aku sayang kau tau , kau tu dah macam kakak aku weyhh .
Memang pade fizikal aku lagik besar tapi kalau mental kau yang matang dari aku .
So kalau aku ade buat salah , tegur tegur lah ekh . hehehe
Terima kasih sudi bace (Pade yang bacelah , tak bace pun tak ape)

P/S : Hahaha ade orang baru stalk aku punye blog . Dy cakap akku macam perempuan Parsi .
Sebab ape . Sebab gambar aku dalam belogg nie . Adoyyy , bertambah lah stalker aku !
BTW , thanks stalk belogg I tau . bhahahahaha :D


No comments:

Post a Comment