Thursday, 13 October 2011

HAPPY BIRTHDAY NOR FATIHAH RUSLI .

Happy berthday kat kaw lah Sapeah Sapeon kan  . haha
Kekeke , somel laa bufday girl nie kan .
Semoga panjang umur , murah rezeki dan sentiasa gembira taw .
Jangan nanges nanges selalu taw sayang . heee :)
***
Bulan oktober , fuyooo .
Seronok la hai .
Macam macam laa bulan nie .
Dy datang PD bawak aku jejalan . hahaha XD
even , sebelum bulan oktober aku menanges nanges 
tapi sekarang aku ketawa .
aku dah tak nanges lagik macam bulan sebelum nya .
aku still lagik ingad dy , kaw tak ingad aku tak per laa kan .
aku paham perasaan kaw .
lalalaala . . .
aku adew kawan kawan yang selalu ceriakan aku .
terutama sekali mereka lah ,
bufday peah sayang :)
terkejowd sangad peah yea :)
apa nie , nak bercumbu pulak aku !

tengok lah sane tuh peah . . .
Nak masuk kan banyak banyak amek masa lah .
Yew lah DSLR punya kamera gambar nie semua , penat aku nak tunggu kan :)
Saat menggeemparkan bersama mereka .
So sweet laa . haha
 harap kenangan dalam ingatan . 
jiwang laa pulak kan .
weeeyyyhhh !
aku adew nama panggilan baru .
dah lama sangad panggilan nie tak digunakan .
nak taw tak apa ?
haha alahaiiii malu laa pulak kan ,
'mok' :)
Thanks pinkyman . haha
u berani laa panggil i bukan nama i , u nak rasa i tumbuk u buad laa kan .
jangan kata tumbuk , i cubit , kaki u sekali taw .
haha i dulu taekwandoo .
terhebad dan terbaek dari ladang .
kekekeekeke .
Pinkyman thanks taw sebab u gunakan balek panggilan uhh .
Rindu pulak i kat kengkawan i yang kat JB uhh .
Ape pon oktober is a nice month :)
Hope , bulan seterusnya lagik laa nice kan S . F . S :)
Just wait for 6 November . heeeeee <3

No comments:

Post a Comment