Wednesday, 14 September 2011

❤ Holiday wif My Love ❤

Assalamualaikum , 
Hai , 
Hello,
Selamat .
:D
Cerita kali nie aku nak share , 
aku seronok sangad minggu lepas sebab aku pergi bercuti .
Tak der laa sampai overseas der aku nak cuti , tapi adalah beberapa KILOMETER 
dari tempat aku study nie .
3hari 2malam kowd . haha gila tak .
Mesti kaw orang tak pernah buad kan , tapi aku buad . 
Aku pergi mana ekh , agak agak aku mana kan .
Kart sini laa aku pergi bercuti . heee 
Seronok taw , rugi sape yang tak iwkod sebab macam macam berlaku .
Hah , kaw orang jangan salah anggap pulak kan , 
aku pergi A Famosa sehari jer , 
3hari 2malam uhh trip sebelum aku sampai ke sini .
Pertama sekali sebelum sampai ke A Famosa , aku merayap dulu ke
Jaya Jusco Seremban 2 , Seremban Parade , Beraya Rumah Abg Hensem (Fathudin) ,
A&W Seremban dan akhir sekali menginap kart surau Petronas .
Surau Petronas laa yang palng teruk sebab seumur hidup aku , tak pernah pulak sampai nak tidow Surau !
betol kan korang . haha cam bodoh jer .
Awal pagi lagik kita orang dah gerak pegi Melaka , aku drive dari seremban sampai laa Perhentian Sebelah Senawang , lepas uhh sambung pulak roomate aku bawak sampai Melaka .
Aku nie jenis yang tak boleyh dah nak tidur kalaw dah bangun , so aku duduk belakang buad laa
bende bendew mengarut .
Nie laa hasil nya :




haha kelakar kan , nie sumew sebab tak adew kerja dalam kereta dan aku pun mencarik kerja .
Bila dah sampai nie pulak yang jadik !















Nie laa my love aku .
Comel kan mereka , aku sayang mereka <3

Ok laa . Bubbye Kalian :)

No comments:

Post a Comment